torstai 20. helmikuuta 2014

Kukkakurssi

Tästä kai se sitten alkaa, tiedon jakaminen muillekin siitä kiinnostuneille. Eilen 19.2.2014 tosiaan oli se päivä mitä jännitin aika paljon. Perttelin MLL pyysi minua, ajatelkaa kaikki MINUA!! ( en pidä itseäni niin hyvänä ja olin aika imarreltu) vetämään kakkukoristeiden teko kurssia.
Aiheeksi valikoitui kukat ja minä vielä tarkensin sen gerberoihin ja liljoihin muutaman perhosmuotin ja lehti muotinkin otin mukaan.
Ilta alkoi itselläni pienellä käden tärinällä, koska onhan se nyt aika jännittävää puhua isolle porukalle (15hlöä) ja kaikki katsoo vain minua... Mutta mun mielestä tunnelma rentoutui aika nopeasti ja siellä ihmisetn edessä oli melkeinpä mukava olla. rentoa olemista, rentoa keskustelua ja ihana yhdessä olemista oman intohimon, rakkaan harrastuksen äärellä voiko paremmin enää arki-iltaa viettää?


Jatkoa seuraa...

ja KYLLÄ jos keräät porukan ja sinulla on sopiva tila ja kiinnostuit kurssista niin tulen mielelläni kertomaan omia vinkkejäni ja näyttämään miten minä olen oppinut koristeita tekemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti